Władca Pierścieni: Pojedynek o Śródziemie + Kafelek Shire
Cena regularna:
115,00 zł
towar niedostępny
dodaj do listy życzeńOpis
Pokieruj Drużyną Pierścienia, aby bronić wolnych ras i zniszczyć Jedyny Pierścień albo wciel się w Saurona ścigającego Froda i Sama, wysyłając swoje hordy pod bramy wrogich miast. Władca Pierścieni: Pojedynek o Śródziemie to wyjątkowa gra strategiczna oparta na zasadach popularnego 7 Cudów Świata: Pojedynek. Rozwijaj strategie i poprowadź swoje siły do walki, ale zachowaj ostrożność. W tym epickim pojedynku aż trzy drogi prowadzą do natychmiastowego zwycięstwa: możesz sprzymierzyć się z sześcioma rasami, ukończyć Wyprawę Pierścienia lub zaznaczyć swoją obecność we wszystkich regionach Śródziemia.
Uwaga! - dodatkowo do zakupu gry, Kafelek Shire gratis. Oferta do wyczerpania zapasów
Liczba graczy: 2
Wiek: od 10 lat
Czas gry: ok. 30 minut
Wersja: PL
Rozgrywka obejmuje trzy następujące po sobie rozdziały, które przebiegają w podobny sposób. Na samym początku karty danego rozdziału są wykładane w określonym układzie, w ramach którego część z nich jest odkryta, a część zakryta. Następnie gracze kolejno rozgrywają tury aż do momentu, gdy któryś dobierze ostatnią kartę lub spełni jeden z warunków końca gry.
W swojej turze możemy wykonać jedną z dwóch akcji:
Wziąć kartę rozdziału spośród dostępnych (nieprzykrytych innymi) kart w układzie. Następnie możemy opłacić jej ewentualny koszt, zagrać ją i skorzystać z efektu lub odrzucić kartę, by zyskać monety.
Wziąć płytkę ważnego miejsca. Po opłaceniu jej kosztu umieszczamy twierdzę na planszy głównej w regionie odpowiadającym zakupionej płytce i korzystamy z jej efektów.
W zależności od koloru, karty zapewniają różne bonusy. Szare reprezentują umiejętności, którymi opłacamy koszt kart i płytek, żółte zapewniają monety, niebieskie pozwalają przesuwać się na torze Wyprawy Pierścienia, gdzie ścigamy się z przeciwnikiem, zielone pozwalają nawiązywać sojusze z rasami Śródziemia, a czerwone umożliwiają rozmieszczanie jednostek. W ostatnim rozdziale są też dostępne specjalne, fioletowe karty o potężnych efektach.
Gracz wygrywa natychmiast, gdy spełni któryś z warunków zwycięstwa:
Ukończy Wyprawę Pierścienia (Sauron musi dogonić Froda i Sama, ci z kolei starają się dotrzeć do wulkanu).
Sprzymierzy się z sześcioma rasami Śródziemia, zbierając je na zielonych kartach.
Podbije Śródziemie, czyli będzie obecny w każdym z siedmiu regionów (dzięki twierdzy lub przynajmniej jednej jednostce).
Jeśli przed końcem trzeciego rozdziału żaden z graczy nie spełni żadnego z warunków zwycięstwa, wygrywa ten, kto jest obecny w większej liczbie regionów Śródziemia.
Zawartość pudełka:
- plansza główna
- 4-częściowy tor
- 69 kart
- 44 pionki
- 18 żetonów
- 30 monet
- 7 płytek
- pomoc gracza
- instrukcja