Bot Factory
Opis
W tej optymalizacyjnej euro-grze gracze mają za zadanie zaaranżować proces produkcji zabawkowych robotów tak, by nie zmarnować nawet ruchu. Jakby samo zapanowanie nad etapami produkcji nie było wystarczającym wyzwaniem, gracze wzajemnie podbierają sobie projekty, zasoby i dostęp do stanowisk pracy. Wszystko to pod czujnym okiem konsultantki Sandry, która wędruje po fabryce i komplikuje plany graczy.
Liczba graczy: 1-4 osób
Wiek: od 14 lat
Czas gry: ok. 30-60 minut
Wersja: PL
Jeśli jesteś fanem precyzyjnego planowania, w którym każdy ruch jest na wagę złota, Bot Factory to pozycja dla ciebie. To także idealna gra na rozpoczęcie przygody z grami Vitala Lacerdy - zachowuje ducha jego bardziej rozbudowanych projektów, jednocześnie zawierając się w godzinnej rozgrywce i stosunkowo małej ilości reguł. Bot Factory przypadnie do gustu wszystkim miłośnikom eurogier z wariantem solo.
Każdy gracz ma do dyspozycji jednego robotnika i cztery akcje do wyboru. Ich wykonywanie będzie utrudniać sterowana przez grę Sandra, która zawsze blokuje jedno z pól akcji. W Bot Factory każda runda składa się z trzech faz - najpierw wszyscy przemieszczanie swoich Robotników do nowej sekcji fabryki, następnie wykonujecie akcje w wybranej sekcji, a na koniec nadchodzi Konserwacja (odświeżenie). Robotnika wysyłacie na jedną z czterech plansz Fabryki.
Oprócz Robotników należących do graczy, na planszy znajduje się również konsultantka Sandra, która nie dość, że utrudni wam wykonanie akcji, to jeszcze będzie wykonywała własne! W każdej rundzie Sandra przemieszcza się w prawo na najbliższe wolne pole akcji na kolejnej planszy — to pole będzie niedostępne dla was w tej rundzie, a wykonanie akcji na planszy, gdzie znajduje się Sandra, będzie kosztowało was znacznik Przemówienia. Co więcej, na każdej planszy Sandra wykonuje inną akcję, której efekt może zmienić dynamikę rozgrywki i namieszać w waszych planach!
Zawartość pudełka:
- 5 plansz (montażu, produkcji części, projektu, finansów, koła)
- znacznik przypomnienia
- znacznik dystrybucji
- pion Sandry
- 16 pionów robotów (po 4 w 4 kolorach)
- 4 znaczniki wartości robotów
- 24 kafle projektów (po 6 w 4 kolorach)
- 14 kafli kontraktów
- 36 znaczników przemówienia (po 9 w 4 kolorach)
- 4 piony robotników (po 1 w 4 kolorach)
- 16 głów (po 4 w 4 kolorach)
- 16 korpusów (po 4 w 4 kolorach)
- 16 nóg (po 4 w 4 kolorach)
- 2 uniwersalne głowy
- 2 uniwersalne korpusy
- 2 uniwersalne nogi
- 1 pion Vileli
- 6 kafli audytu kontraktów
- 4 kafle robotów
- 4 kafle zadań
- 4 kafle akcji Vileli
- 7 kafli produkcji
- pion robota uniwersalnego
- instrukcja