Neuroshima Last Aurora: Przebudzenie Molocha
Cena regularna:
108,00 zł
towar niedostępny
dodaj do listy życzeńOpis
Siarczysty, zabójczy mróz i radioaktywny pył ogarnął Ziemię, a wszystkie źródła, dostępne jeszcze do niedawna, zostały zagrzebane pod lodem. W skrajnie nieprzyjaznych warunkach o przetrwanie mogą walczyć tylko najsilniejsi. Z resztką nadziei zmierzają do statku Aurora, ostatniej deski ratunku…
Zbuntowane maszyny, skażenie, radioaktywny pył i straszliwa zima – oto piekło, z którego próbujecie się wydostać. Podróż na południe jest długa, niebezpieczna i najpewniej skazana na niepowodzenie. Wasze nadzieje rozbudza jednak przekaz radiowy. Aurora, ostatni lodołamacz, płynie wzdłuż wybrzeża, szukając tych, którzy ocaleli. Ci, którzy nie dostaną się na pokład, zostaną skazani na mroźną śmierć. Zaczyna się wyścig z czasem! Dotrzeć do statku lub poddać się rozpaczy: na horyzoncie jest jeszcze światełko nadziei, trzeba je złapać, nim będzie za późno…
Liczba graczy: 1-4 osób
Wiek: od 13 lat
Czas gry: ok. 60-90 minut
Wersja: PL
Dodatek do Neuroshima: Last Aurora wprowadza nowe karty i zasady, w tym:
- nowy rodzaj Ocalałych – Androidy,
- nowych wrogów – Działka automatyczne,
- nowy zasób – Baterie jądrowe aktywujące unikatowe zdolności nowych kart Konwoju,
- mechanikę Alarmu, która monitoruje, na ile działania działania graczy zwróciły uwagę zwiadowców Molocha.
Zawartość pudełka:
- 1 plansza Trasy
- 20 kart Eksploracji (63,5x88mm)
- 2 karty Przedmiotu (63,5x88mm)
- 6 kart Wroga (63,5x88mm)
- 6 kart Łupu (63,5x88mm)
- 3 karty Skanu Alarmującego (63,5x88mm)
- 5 żetonów Automatycznych Wieżyczek
- 10 żetonów Baterii Jądrowych
- 4 żetony Alarmu